X:et i natt igen

Varför känns det så avslappnat med x:et. Kanske för att vi varit tillsammans så länge innan. Ingen av oss har krav på oss men när jag tänker efter så ligger det till så här. Jag har inget emot när jag hör att X:et knullat andra men hade jag fått höra att C gjort det så hade jag blivit lite ledsen. Hur kan det komma sig? Att ha starkare känslor för C men ha lika skönt i sängen med sitt x, är det möjligt? Skall bjuda in honom på middag på lördag och säga som det är, att jag träffat x:et två gånger, eller skall jag knipa och se om C nån gång kan säga att han vill ta vår relation ett steg längre.

Mitt x sa till mig igår att hade jag känt äkta känslor för C så ahde jag inte haft x:et i sängen i går. Kanske sant, eller så är jag så osäker på C att jag måste känan efter med x:et igen. Ingen chans att det blir jag och x:et igen men sexet är nice. Men ÄNNU mer nice med C *Hihi*

Kommentarer
Postat av: olle

varför är du inte tsm med x:et ??? Ni verkar ju ha sex så ni kan ju vara särbos ifall ni inte funkar att bo ihop :)

2008-12-18 @ 18:14:17
Postat av: olle

Nu har du och "c" träffats sålänge och du säjjer själv att ligger han med andra så blir du ledsen.

Nämn inget om ditt X åt "c" för det gör ju att han blir mera osäker på ett förhållande om han nu i själva verket vill ha ett.

Utan nu måste det bli något innan du kommer bli ännu mera intresserad och sårad :(

Vad är det som säjjer att du inte vill ha sex med ditt X om "c" säjjer att ni är tillsammans?

Säjjer man nej till sex bara för att man är tsm med någon för känslomässit är du ju tsm med "c"

Jag tycker det är synd att ni inte kunnat hålla ihop och levt med barnet och dina andra barn. Då ni trots allt kan ligga med varann nu är lite skumt. Du vill inte vara tsm med ditt X men knulla går bra. Mycket skumt.

2008-12-18 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0