Våt kväll

Var ju meningen att jag skulle prata med honom igår angående vad jag tyckte om honom. Men eftersom han fortfarande är den man som jag har mest känslor för så lät jag det vara. Jag låg bara i hans famn framför tv:n och lät mig bli sådär riktigt våt och frånvarande. Så fort han tar i mig så släpper jag både tid och rum. Skulle kunna stå en hel hejarklack utanför tröskeln och väsnas utan att jag märkt det *Så känner jag när jag är med honom*

Är han en sådan kille som behöver fler månader på sig för att bli kär?

Jag är faktiskt redo att vänta på honom, Jag har ju fullt upp i veckorna med jobb och att sköta om barnen så 2-3 kaffekvällar i veckan är lagom. Plus att han sover över här från lördag till söndag. I morse gick han bra överrens med barnen fast de var sjövilda. Och han gjorde nog bra ifrån sig idag eftersom de pratade om honom hela dagen *Naaw*

Vad har ni andra gjort i helgen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0