Vad menar han med det?

Om jag säger till honom ikväll *På allvar* när han kommer att jag börjar få känslor och ser hur han reagerar. Blir det ingen respons så blir det nog sista gången jag träffar honom i natt. Jag kan liksom inte ge de två andra intressanta killarna en chans när jag hela tiden umgås med en man som bara vill ha det på denna nivån. Jag letar ju något seriöst *Hallo* Men sedan förstår jag inte mig på honom för han kommer hit, vi snackar, fikar, myser och har allmänt trevligt. Han smeker mig, busar med mig och är så nära inpå. Han beter sig verkligen som en partner men så fort jag säger till honom att jag tycker om honom så virrar han bara på huvudet. Ett vanlig knullkompis går efter sexet eller kommer ialalfall inte tillbaka om det inte blir sex en av kvällarna, eller?

Vad faaaan menar han med det???

Kommentarer
Postat av: sara/My

Villken fin blogg du har!:)

checka gärna in vår.

kram<3

p.s lämna gärna en liiten kommentar:)

2008-12-13 @ 14:14:45
URL: http://weloveandhate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0