Tillsammans igen?

olle om X:et i natt igen:
varför är du inte tsm med x:et ??? Ni verkar ju ha sex så ni kan ju vara särbos ifall ni inte funkar att bo ihop :)

Svar till Olle: Mitt mål är att bo ihop med en man som tycker om mig för den jag är. Mitt X måste mogna innan det ens blit något. Han har sårat mig med många grodor som kommit ur hans mun. Klart man kan vara särbo men jag tror att både han och jag behöver leka av oss kanske. Jag har inte varit singel sedan 1995 och han är fortfarande ung *25 bast* Får väl se vad tiden utvisar. Nu börjar ju x:et fråga vem jag träffar och vill veta detaljer.... Huuum. Som igår skämtade han om ett blivande hus till mig och honom *Skum kille*

Kommentarer
Postat av: olle

Nu verkar det som att ditt x börjar bli lite avis och "c" vill bara knulla och du vet inte vad du ska göra för val. Av någon konstig anledning får jag en impuls inuti min skalle som säjjer att du är mest skum :P

2008-12-18 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0