Knulla runt

rewrwerweqr om Hud mot hud:
Du skriver att du söker något seriöst, men varför vill du träffa massor av killar då du söker något seriöst? Har jag träffat en tjej så märker man ju direkt om man vill vara med varann eller inte. Du vill ha "c" men han verkar inte villja ha dig seriöst. Spola bort "c" Eller så knullar du runt och skippar det där med att söka seriöst =)

Mitt svar: Visst söker jag seriöst men man måste ju fortsätta träffa olika killar för att veta om det är något att satsa på eller ej. C verkar vilja men har haft en taskig barndom och idioter till flickvänner. Tror att han vill gå sakta fram. Och fram till den dagen jag finner en som känns mer rätt än C så stannar jag nog hos honom och ger honom en chans.

Kommentarer
Postat av: snoppen

Det är inte bra med kk. Någon blir sårad i slutänden.

2008-12-16 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0