Kan jag komma?

I kväll väntar jag kaffebesök från min älskade vän C *Hade velat mer med honom än bara kaffebesök* Han är just nu den som står högst upp på min önskelista till jul. Men som sagt, han måste man nog bearbeta sakta med säkert. Är bara rädd att mina andra pågar som uppvaktar skall börja ta med plats än honom *Humm* Snackade med P idag, killen som ALDRIG haft ett KK utan bara seriösa förhållanden. Han frågade om han fick komma ikväll och jag blev helt ställd. Vad gör jag om han tittar in oanmält ikväll när C är här??? *Upps*

Just nu är det  bara C som jag vill ha. Och kan jag inte få honom så kan jag lika bra träffa olika männsikor vid samma tidpunkt *Bara man skyddar sig* Man måste ju leta för att hitta. Samma som att man måste spela för att vinna.

Varför kan man inte få blanda ihop olika killars utseende och värderingar? Då hade man ju fått en partner som man aldrig tröttnat på *Mohaha*

Gör jag fel nu???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0