Julen 2009

Kan man önska sig att man hittar en partner och att man slipper sitta ensam över julen 2009? Funderar skarpt på att sätta press på mitt nuvarande kaffebesök och fråga vad han skall göra i jul. Han har inte så många släktingar och känner jag honom rätt så kommer han att vara själv han också. Kanske kan träffas och äta julmat tillsammans.

Jag verkar ha blivit den tjejen som får ta styk för vad hans föredettor hittat på och hur de behandlat honom. Han litar ju inte på någon verkar det som. Och med en sådan barndom som han haft så ligger det nog mycket i det också. Trivs som fisken i vattnet med honom och han verkar trivas med mig också. Han är som sagt inte som andra KK som kommer och går så fort sexet varit. Och i helgen så verkade han ju även ha tagit några pluspoäng hos barnen.

Har ni något förslag på vad faaaan jag skall göra? Andra som kan berätta om sina KK situationer. Kan man gå från KK till seriöst någon gång?

Jag har sagt x antal gånger att jag tycker om honom, så det vet han nu iallafall...... Sitter och funderar på om jag skall be honom komma i morgon eller på onsdag. I helgen är jag iallafall barnfri och då skall vi ha en underbar stund tillsammans *Grrrr*

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag söker också efter en som man kan ha trevligt med över jul :) trist att vara ensam :( Läget då?

2008-12-15 @ 12:32:52
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

sv: jaa :)

2008-12-15 @ 12:47:02
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0