I need a hero

Drömma kan man ju göra.
Men nån gång står han framför mig, min, bara min :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träffar jag någon så träffar jag bara den personen och inte 5 min efter träffen ligger jag och har sex med X:et. Kvinnor som dig tar man knappast seriöst. Jag förstår om "c" känner sig osäker. Det har han rätt vara. Jag tror inte du är bättre än hans fd flickvänner. Jag vill inte kasta skit på dig. Utan mera säjja så du kanske förstår mitt tankesätt. Nu ska jag lämna dig och din blogg ifred och hoppas du får ett bra liv ivf.

2008-12-16 @ 21:06:13
Postat av: Emelie

Ja, jo det har du nog ratt i... det ar extremt manga som ger upp efter forsta motgangen! jag far tanka pa att jag har mina foraldrar som varit gifta i over tjugo ar och fortfarande alskar varandra massor.. Karlek kan halla :)

2008-12-17 @ 15:09:41
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0