Hud mot hud

Vi har träffats i 2,5 månad och jag har som sagt oftast haft toppen eller tunikan kvar på kroppen när vi haft sex. Hatar ju min mage efter alla graviditeter *Bläää* Om man bara skulle ta och släppa sina hämningar ikväll. Klä av sig näck och trycka brösten mot hans bringa och blir skit kåt. Så som jag blev i natt med mitt x. Går jag och tänke rpå hur mycket jag hatar min kropp så är man ju inte 100 % med i sänghalmen heller. Han vet ju redan att jag har nått kilo extra på magen så varför gömma sig?

Vill bara att det skall bli kväll, barnen skall somna och han skall knacka på dörren?


Kommentarer
Postat av: HEJ!

Hur kan jag lägga bloggen på favoriter då du inte har samma blogg som mig?

2008-12-16 @ 16:56:52
URL: http://pokerbonusen.blogspot.com/
Postat av: rewrwerweqr

Du skriver att du söker något seriöst, men varför vill du träffa massor av killar då du söker något seriöst? Har jag träffat en tjej så märker man ju direkt om man vill vara med varann eller inte. Du vill ha "c" men han verkar inte villja ha dig seriöst. Spola bort "c" Eller så knullar du runt och skippar det där med att söka seriöst =)

2008-12-16 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0