En riktig vän

I dag tog jag steget efter att jag lämnat töserna och sms:ade C för att berätta att vi inte kan fortsätta för jag måste ge andra en chans. Jag har träffat honom i 2,5 månad och han vet inte vad han vill. Dessa svaren fick jag när jag skrev om att jag ville ge andraen chans men att jag och C ändå kunde vara vänner.

Sms från C:

* Klart att vi tycker om dig. Snäll och trevlig ju.

* Tycker väldigt bra om dig och vill att du skall bli lycklig, så chansa på honom då. Du har helt rätt, vi söker inte samma. Jag kan inte ge vad de vill ha. Hoppas vara din eviga vän.

* Gör mig en tjänst och sålla bort dom värsta rövhålen. Vill inte att du såras. Ledsen jag inte kan ge vad du söker. Du är en fantastisk tjej som förtjänar nått BRA. Glöm aldrig det. Inte heller han som sa det.

* Ärligt så är jag bränd och livrädd. Jag ger all min kärlek till Zaga å vågar intesläppa in någon. Kanske aldrig igen.

* Vi fann varsin RIKTIG vän iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0