Byteshandel

Då var man två små filmsnuttar rikare på sin mobil som man kan sitta och kika på och egga upp sig själv. Hade aldrig visat dem för mina polare eller lagt ut dem på internet *Glöm det* Detta är en kille som jag varit nyfiken på länge men vi har gått om varandra på msn. Gick en kurs tillsammans och han blev mitt ögongodis *Hehe* Nu hade han en tjej på G och jag sa att han kunde ju höra av sig till mig om det sket sig med henne. Jag är ingen tjej som vill gå emellan ett par. Även om jag en gång träffat en 18 år äldre man som hade fru och barn hemma *Upps* Sjukt att det kan pendla så i ålder. Ögongodiset på kursen var ju 7 år yngre *Thiihii* Bäää Bäää *Lammkött*

I morgon kommer iallafall mitt kaffebesök, SOM JAG LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0