Att inte bli tagen seriöst

Anonym om I need a hero:
Träffar jag någon så träffar jag bara den personen och inte 5 min efter träffen ligger jag och har sex med X:et. Kvinnor som dig tar man knappast seriöst. Jag förstår om "c" känner sig osäker. Det har han rätt vara. Jag tror inte du är bättre än hans fd flickvänner. Jag vill inte kasta skit på dig. Utan mera säjja så du kanske förstår mitt tankesätt. Nu ska jag lämna dig och din blogg ifred och hoppas du får ett bra liv ivf.

Svart till anonym: C vet inte om att jag träffar någon annan. Och jag anser att han efter 2,5 månad borde veta vad han känner för mig. Att jag knullde mitt x har inte att göra med de 10 veckorna som jag s.k dejtat/träffat C. Vilken kille som helst vet efter 2,5 månad om de är intresserade eller ej. Annars har vi en person som inte vet vad han själv vill och dåär det synd om honom. Så mycket anledningen till att jag knullade mitt x var att se om jag kände mer med C än mitt x.

Kommentarer
Postat av: olle

Varför skiter du inte i "c" när han inte vet vad han vill. Han vill ju inte ens ta av dig tröjjan =S

2008-12-18 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0