Äldsta och yngsta dejten

Barnen har somnat och jag sitter här och väntar på att det skall knacka på dörren. Denna killen *C* har jag träffat i typ 2,5 månad och det är han där som visar förhållandebeteende som omtanke, värme osv. Men sedan bara backar undan. Jag gillar honom och allt. Han är 11 år äldre men ser ung ut. Jag måste skriva att jag INTE är en sådan som blandar in för många i mina relationer. För ju fler kockar desto sämre soppa, eller hur?

Vilka är era erfarenheter om ålder? Vad är det yngsta/äldsta som du träffat och haft umgänge med? Jag har haft 7 år yngre och 18 år äldre.

Kommentarer
Postat av: rewrwerweqr

Åldern har ingen betydelse. Man är dom man trivs med. Jag har vart med 10år yngre och äldre. jag är 30 och kille. Hur gammal är du?

2008-12-16 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0